Sunde snacks

Sunde snacks

Sunde snacks du kan hygge dig med kan du sagtens få plads til i din sunde og slanke livsstil. Det behøver nemlig på ingen måde at være surt at komme ned i vægt.

Rigtig mange af de kvinder, jeg hjælper med at opnå en sund livsstil og et varigt vægttab, tror at en sund livsstil og vejen til et vægttab handler om, at der er masser af ting de må undvære og ting de ikke må spise under deres vægttab.

Sådan er det ikke når du bruger min metode til at komme ned i vægt.

Metoden går ud på at du lærer at lytte til dine behov, at du får passende mængder mad og masser af nydelse.

Intet er forbudt.

Du opnår et varigt vægttab ved at:

  • du lærer at lytte til din krop og dine behov
  • du lærer at nyde livet og den mad du spiser
  • genoprette et sundt forhold til mad
  • du lærer at slippe tankerne om mad (du ved den konstante tanke om, hvad du skal og ikke skal spise til dit næste måltid)
  • du lærer at små pauser, hvor du spiser en snack er de pauser der gør, at du tager dit vægttab og din energi til næste niveau.

At spise sunde snacks og mellemmåltider er en vigtig del af en sund livsstil, da det lille mellemmåltid er med til at opretholde et stabilt blodsukker, et højt energiniveau og en god forbrænding.

Uden et stabilt blodsukker mister du koncentrationen, bliver irritabel og fører ofte til at du overspiser senere på dagen.

Dine mellemmåltider og sunde snacks kan du med fordel placere om formiddagen, eftermiddagen og tidlig aften.

Hvis du er en normalaktiv kvinde skal du have ca. 100 kcal pr. mellemmåltid.
Vil du gerne være slank er løsningen at have styr på mængderne, så små snacks ikke bliver til ekstra kilo. Men bliver til det brændstof der bringer dig godt og sundt igennem dagen.

Denne gratis e-bog giver dig masser af idéer til sunde snacks og mellemmåltider.

Snup dit eksemplar af opskriftsbogen Sunde Snacks her

Du får sunde OPSKRIFTER på:

✔️Koldskål
✔️Pandekager (2 varianter)
✔️Jordbærsorbet & skyris med frugt og kokos
✔️Mandler, spicy nuts og sojamandler
✔️Gulerodskage og muffins
✔️Blåbærdessert
✔️Melonsalat
✔️Rugbrødsmuffins med chokolade

Samt oversigt over hvad du ellers kan spise for 100 kcal.

Få dit gratis eksemplar af sunde snacks ved at klikke på knappen herunder.

Comments

  1. Birgit Hansen says

    Er i gang med at lave livsstiændring og har siden januar tabt 8 kg ved kost og motion……

  2. Anita møller says

    Har tabt 17 kg , men er gået i stå og taget på i julen . Trænger til nye indput😊

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *